خانه موقت سپیده

تا زمانی که بلاگفا درست بشه اینجام..

خانه موقت سپیده

تا زمانی که بلاگفا درست بشه اینجام..

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۴/۱۳
    ...
  • ۹۴/۰۴/۰۷
    4
  • ۹۴/۰۴/۰۷
    3
  • ۹۴/۰۴/۰۳
    2
  • ۹۴/۰۴/۰۱
    ...

سفر...

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

خیلی ناگهانی برای تعطیلات پیش رو داریم میریم سفر... اونم کجا...شمال...خدایا شکرت

با خاله و داییم میریم. من و همسر و خواعرم

چمدونای خوشکلی که برای عروسی خریده بودیم رو اوردم بیرون

این اولین سفری هست که داریم راه دور میریم و من کلی ذوق دارم.همسر طبق معمول نود درصد حقوقش رو فرتی ریخت تو کارتم . از وقتی پستش عوض شده به لطف خدا تقریبا حقوقش دو برابر شده اما باز هم نود درصد حقوقش رو به من میده

از شرکت هزینه ایاب و ذهابش گرفت اما نصفش رو داد به من

میگم اینا که پول بنزینته میگه نه بگیر...پیش تو باشه

الانم که گفتم برای سفر لباس لازمم جایزه شرکت مه یه مبلغی بود رو بهم داد. بخدا اینا رو برای پز دادن نمی نویسم فقط مینویسم که یادم نره همین

خدا کنه بهمون خوش بگذره. اولین سفرمونه. دایی کفت کافیه برسید تهران دیگه از اون به بعدش با من

خدایا کمک کن به هممون خوش بگذره



  • سپیده ساداتی

نظرات (۶)

سلام سپیده جونم
ای جاااان, خدا شوهرتو واست حفظ کنه, باور کن وقتی داشتم می خوندم توو دلم هی می گفتم خدایا شکرت, کیف می کنم وقتی چنین مردهایی رو می بینم, چون ایمان دارم مردی که با همسرش چنین رفتاری داره خدا روزیشو هزار برابر میکنه و به کسب و کارش رونق و برکت میده, ایمان دارم بهش
الهی که بهتون خوش بگذره, سپیده جون سعی کن به خودت و شوهرت حسابی خوش بگذره و خاطره ش واسه تون بیاد موندنی بشه
الهی فدات
راستی میاین شمال من در خدمت هستما, بدون تعارف
اگه با خواهرشوهر اینا بریم سفر احتمالا میایم غرب مازندران, شما کجا میرید؟
پاسخ:
سلام عزیز دلم
قربونت برم از این همه ذوق
مرسی گلم
ایشالا که خوش بکذره
ما میریم کلار دشت
سپیدههههههههه ما هم میخوایم بریم کلاردشت!!!
واااااااای سپیده کلی خوش بگزرون .الهی چ شوهر مهربونی:*********
خدا حفظش کنه:**************
خوش بگذره ب همگیتون :**

پاسخ:
مرسی ندا جووووووووون
ورودتان را پیشاپیش به سرزمین مادری ام   پدری ام   شوهریم   نازپسریم   خیر مقدم عرض میکنیم.
سلااام عزیزم!!
چرا خوب نیستی :(((((((((((
سفرخوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه داری از دست من عصبانی میشی؟؟؟؟
خوب وب قدیمی با این رمز آرشیوش باز نمیشه>...
دعوام نکن خووووب گناااه دالم آخه...
پاسخ:
نگو اینجوری توروخدا
اتفاقا خیلی خوشخالم که اینجوری پیری می کنی
ببین وبلاگ قبلی بخاطر مشکلی مه برای بلاگفا پیش اوند رمز رو قبول نمیکنه
هر سوال یا ابهامی داری از خودم بپرس میام خصوصی جوابتو نیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی